.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر وزير بهداشت از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل

شمال نیوز: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اهدا لوح سپاس ، از فعالیت های دکتر ابراهیم میکانیکی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل و مدیر دفتر کار آفرینی دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال و کار آفرینی تجلیل کرد .

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل: مقام وزارت در این لوح ، ضمن قدردانی از اجرای صحیح سند اشتغال و کار آفرینی در سال 1390 در دانشگاه علوم پزشکی بابل ، اظهار امیدواری نمودند در سال 91 نیز با استفاده از تجارب گذشته ، این دانشگاه در ردیف دانشگاه های برتر با رویکرد اشتغال و کار آفرینی قرار گیرد .

قدوسی افزود: در سال 90 این دانشگاه موفق شدبیش از میزان تعهد ایجاد اشتغال کند در بخش دولتی و خصوصی با تلاش مجدانه مسئولین و برنامه های توسعه ای دانشگاه ،توانست به تعداد 363نفر اشتغال ایجاد نموده وجذب نیرونمایدکه از این مقدار به تعداد 237 نفر در سامانه رصد ثبت گردیدوچیزی حدود12/295درصدتحقق یافته است.

شایان ذکر است اشتغال ایجاد شده دانشگاه در بخش خصوصی ودولتی ازمجموع نیروهای استخدامی ،طرحی وضریب کاوقراردادی و....در سال نود بوده است.

وی درپایان اظهارامیدواری کرد بخواست خدا درسال جاری بتوانیم مضاعف همه دست اندرکاران یکصدوهشتاد نفر اشتغال در بخش دولتی وخصوصی تحت پوشش دانشگاه ایجاد کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک پزشک 28 تير 1391
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بشنود و درس یاد بگیرد که معنی اشتغال را فقط جذب بستگانش میداند مثل دختر دایی و خواهرزاده هایش .واقعا وضعیت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان خجالت اور و مایه رسوایی مسوولین و نماینده ها است.
نا شناس 28 تير 1391
چرا این خبر ادبیات نادرستی دارد یا حرفه ای نیست؟
بازدید کننده : حتما خبرنگارش بی سواد می باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.